Groep 8

Strijp Dorp is een plek waar niet alleen leerlingen de kans krijgen om te groeien, maar ook een plek waar toekomstige leerkrachten, leerkrachtondersteuners en onderwijsassistenten klaargestoomd worden voor een carrière in het onderwijs.
Onze school is een opleidingsschool waar studenten van verschillende onderwijsinstellingen hun praktijkervaring opdoen. De studenten brengen naast hun energie en enthousiasme ook nieuwe onderwijskennis en ontwikkelingen met zich mee. Ze worden begeleid door leerkrachten die hun passie voor het onderwijs graag delen. Dit zorgt voor een samenwerking waarbij zowel de studenten, leerkrachten als onze leerlingen profiteren van nieuwe leermethoden en perspectieven.

Daarnaast zijn er diverse leerlingen vanuit verschillende middelbare scholen die hun snuffel of maatschappelijke stage bij ons lopen. Vragen over stagemogelijkheden? Neem gerust contact op met onze schoolopleider:
Salah el Abdellaoui: salah.elabdellaoui@salto-eindhoven.nl

Hieronder een overzicht van alle studenten in opleiding:

Eline Hermans

Groep 4b - tweedejaars pedagogiek