Leeshoek

Interne vertrouwenspersonen

Salah Salah

Bij klachten over ongewenst gedrag op school, zoals: pesten, ongewenste intimiteiten, discriminatie, agressie en geweld, kunnen ouders en leerlingen een beroep doen op de ondersteuning door de vertrouwenspersoon op school. Deze persoon luistert naar u, geeft informatie over mogelijke vervolgstappen en brengt u eventueel in contact met een andere persoon voor verdere begeleiding in de klachtprocedure.

Elke ouder of leerling kan op hem of haar een beroep doen als er een probleem is, waarover u of uw kind niet met de groepsleerkracht of de directie wilt of durft te praten of waar u samen niet uitgekomen bent. Het gesprek wordt vertrouwelijk behandeld. Aan het begin van een nieuw schooljaar gaan onze intern vertrouwenspersonen de klassen rond om zich voor te stellen en te vertellen wat zij doen.

De interne vertrouwenspersonen op Strijp Dorp zijn:

Juf Brigit: brigit.bastiaans@salto-eindhoven.nl

Meester Salah: salah.elabdellaoui@salto-eindhoven.nl