Speelplaats

Nieuwe leerling

Bij basisschool Strijp Dorp weten we dat je het heel belangrijk vindt om een passende school voor je kind te kiezen. Om dat te kunnen doen, heb je de juiste informatie nodig.

We kunnen ons voorstellen dat je niet weet waar je op moet letten en wat passend is bij jouw kind.

Het is heel spannend als je kind voor de eerste keer naar de basisschool gaat. Daarom zorgen wij voor een warme en veilige omgeving waarin je kind gezien wordt. Je kind krijgt de kans zichzelf te ontdekken en het eigen talent te ontwikkelen.

Spreekt dit je aan, volg dan deze route:

1. Kom naar de open dag of kom een kijkje nemen tijdens onze geplande kijkdagen;

2. Is je kind bijna drie? Vul het contactformulier in en maak een afspraak.

3. Als de inschrijving akkoord is, dan ontvang je een schriftelijke bevestiging;

4. Verheug je op een heerlijke basisschooltijd bij ons op school.

Maak je geen zorgen over de schoolkeuze voor je kind. Vertrouw erop dat je een passende keuze maakt en jouw kind een mooie basisschoolperiode tegemoet gaat.

Ga naar contact
Ga naar aannamebeleid